T'ajudo?

21/5/14

Bassa d'Oles - Vall d'Aran

bassa-oles-vall-aran




Hi vem anar perquè gràcies al blog que segueixo de My family passport em vaig assabentar que existia aquest raconet al costat de casa.
Vem parar a Vilaller a la carnisseria Porté-Estop a comprar llangonissa d'espinacs i de rovellons(boníssimes i molt recomanables) i cap a la Vall d'Aran.
Des de Gaussac no hi ha pèrdua per trobar la Bassa d'Oles perquè està tot molt ben indicat.
Quan arribes trobes una petita bassa però el millor es donar un tomet i fer la volta. No trigues més de 15 minuts però les vistes des de l'altre cantó valen molt la pena.

bassa-oles-vall-aran
vistes des de el pàrquing


bassa-oles-vall-aran
vistes a mitja volta de la bassa

A la Noa li va agradar tant l'excursió (o l'aventura com deia ella) que la va tornar a repetir. Primer la va fer amb la mama i després amb el papa perquè el Nil dormia al cotxe

bassa-oles-vall-aran

Vem anar a buscar una zona de pícnic perquè allà feia molt aire fred i vem trobar direcció Artiga de Lin un lloc anomenat Airau Naturau Plan Batalher molt ben preparat per fer barbacoes i a més hi havia un lloc ben curiós: Er auet des chuquetes, un arbre on els nens poden deixar el xumet amb una bústia de visites per deixar constància de quan havies estat allà i quan el nen havia deixat el xumet. Ho vaig trobar molt encantador.

Airau-Naturau-Plan-Batalher-val-aran


Airau-Naturau-Plan-Batalher

Airau-Naturau-Plan-Batalher
jugant una mica mentres es fan les llonganisses




I recordeu, si aneu a l'



podreu trobar moltes sortides més per fer i si em deixeu un comentari estaré encantada de llegir-vos!


Si els continguts del blog t'agraden i tens previst comprar a Amazon, fes la compra a través de l'icona que et deixo a sota. A tu et costarà el mateix i a mi em donaran una petita comissió que em servirà per seguir mantenint el bloc. Gràcies.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...