T'ajudo?

Les Landes amb nens

landas-landes-nens-niños

Estiu 2014

Ja hem tornat d'estar una setmaneta a les Landes i l'experiència ha estat molt bona.
Vem marxar diumenge després de dinar perquè jo treballava i vem decidir dormir la primera nit a un hotel a prop del càmping per així poder muntar la tenda al dia següent pel matí tranquilament.

Buscar un hotel xulo i barat a prop de les Landes no va ser fàcil, tots eren caríssims. Al final vaig trobar un hotelet una mica allunyat però molt recomanable, ens va encantar. Vem estar a Hôtel Minvielle - Résidence Les Oliviers.

Vam demanar canvi d'habitació perquè ens agradava una amb balcó i ens la van canviar sense cap problema, això si vem estar més apretadets. Com que el diumenge per la tarda el restaurant estava tancat, fins i tot ens van acompanyar al poble del costat per ensenyar-nos una pizzeria per sopar.
campings 4 i 5 estrelles a França i Espanya

Al dia següent ja vem arribar al càmping Punta Lago a Léon.
Vam llogar una bicicleta amb remolc pels nens i una bicicleta amb cadireta i vam començar a conèixer les Landes així. Val a dir que tenen moltes pistes ciclables, tot i que quan toca agafar carretera, rotondes i demés, a mi em feia una mica de por, però l'experiència va ser gratificant.

paisatge típic de les Landes

El primer dia ens vem atansar al llac de Léon, al costat del càmping. La veritat es que l'han sabut aprofitar molt bé ja que hi ha de tot: parc infantil, lloguer de tot tipus d'embarcacions, inflables, firetes,i passejos en barca pel Courant d'Huchet

sempre hi ha alguna cosa pels nens a França

Volíem fer un passeig en barca de dues hores pel Courant d'Huchet, però al final ens va fer por que el Nil no aguantés dues hores i al final vam llogar una canoa i vam travessar el llac..

De totes maneres hi ha una petita excursió caminant que pels nens va ser molt interessant.

I pedala que pedalaràs al dia següent per la route ciclable vem arribar a la platja de Moliets.

courant d'Huchet

platja de Moliets

Si no t'equivoques de camí, del llac de Léon a la platja de Moliets hi ha una hora. És molt més cansat pel que porta el remolc però val la pena l'esforç.

Vam fer una remullada, això si, vigilant molt perquè les onades eren enormes.

cartells indicatius a la Velodyssee

Al dia següent vem fer ruta cap a una platja que ens van recomanar els locals. I les pedelades van valer la pena tot i que vam tornar molt cansats al càmping perquè no estem molt acostumats a pedalar i hi havia moltes pendents. Vem anar a la platja de la Lette Blanche. Xulíssima!!!!!!!!! i surfista total!

Estiu 2015

Vam voler fer una escapadeta ràpida de 5 dies a les Landes ja que ens van agradar tant l'any passat i el càmping escollit va ser el Sylvamar, on només per l'espai aquàtic ja val la pena.

El que no ens va agradar va ser que per triar parcela havies de pagar de més i llavors ens van donar una parcela amb molt de sol, cosa que va empitjorar les hores de dinar perquè feia molta calor.

Com podeu veure a les fotos és un càmping ideal per anar amb nens

entrada al parc aquàtic cobert
L'espai cobert és un paraís pels nens:

I a l'exterior hi ha un riu artifical on els nens no es van cansar mai de voler repetir

Les dutxes les tanquen per la nit, per tant, ho heu de tenir en compte si us voleu dutxar...

cada servei té una temàtica diferent

Vam anar a visitar Cap Breton. Una mica liant la ciutat sobretot si comences a caminar per el port i creus que a l'altre cantó hi haurà alguna manera de donar la volta. Se suposa que hi ha una petita barca amb la que pots creuar però no funcionava. Per tant, com que teniem molta calor vam decidir parar a prendre algo a Chez Minus i va ser un gran encert. Si us agraden els musclos aquí  us encantaran.

Les sardines per a qui no li agradin els musclos també estan molt bones.
Al costat hi ha l'Ille aux pirates on els nens us demanaran d'entrar i no us quedarà més remei de dir que si després de tota la caminata que ha costat arribar fins aquí!

Les platges d'aquesta zona com a totes les Landes: dunes i platges amb onades gegants

I descansar a un xiringuito a la Plage des Casernes veient les onades no té preu!

un geladet que les onades cansen molt!
Hossegor també ens va agradar molt. Es una mica més xic on hi ha moltes botigues de surf. També ens va agradar com a lloc per anar a donar una volta.

I això és tot de la segona part de les Landes. Un lloc molt desconegut per a molta gent però que a nosaltres ens té el cor robat. Hi tornarem!!!!!!!!!!!

campings 4 i 5 estrelles a França i Espanya Si els continguts del blog t'agraden i tens previst comprar a Amazon, fes la compra a través de l'icona que et deixo a sota. A tu et costarà el mateix i a mi em donaran una petita comissió que em servirà per seguir mantenint el bloc. Gràcies.